Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2014 16:07 - Ден след Коледа ! Денят на бащата .....
Автор: nastq60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 927 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.12.2015 12:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

    Ти татко, който искаше винаги да съм първа !

       Споменахме те снощи на Коледа, и теб, и мама ! Знам, че смъртта е част от живота, че няма връщане от ТАМ, че понякога е занимание – самотно…..  
    Помня как ме държеше за ръка, как държеше четката и ми показваше какво е светлосянка и как преливат се дъгите ? Беше хубаво и мило !
        А за нотите ? Как всяка нота , носи свойто име и как ми даваше кураж да композирам !

    Как тичахме по козите пътеки, как в лодката ни вятър вееше косите, как радостта обвземаше ни изведнъж, когато риба хванехме……..как беряхме билки рано сутрин, в денят, в който съм се пръкнала. И още правя го.
     А помниш ли, когато хвана те коварната ти болест, как всичко, целият ти свят от спомени се беше изпарил ? И въпреки това, ме милваше ……

   Ти беше зареден със спомени – държави, континенти, и концерти, аплаузи и снимки…….и мен, и мама, и сестра ми

       Аз знам, уверена съм даже, че „горе” с мама сте щастливи и все ще се обичате.

       Нас, мили татко, не ни мисли, ние сме добре, и внуците ти - също, генът….той работи ….

        Само гдето ……….не мога да пипна ръцете ти и да те прегърна !

      Онези ръце…..които дадоха ми всичко ! Ти, който показа ми, че всичко в този свят е красота. Обичам те, и все ще те обичам!!!




Тагове:   щастие,   обич,   липса,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nastq60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 46099
Постинги: 23
Коментари: 6
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930